Erasmus+STEM and GAMING pamokos gimnazistams

Pažangiosios edukacijos kryptys Erasmus+ partnerystės projekte STEM and GAMES, kuriame aktyviai dalyvauja gimnazijos iš įvairių Europos šalių.

Viena iš šio projekto dalių - įtraukties pamokos, skirtos turintiems specifinius poreikius gimnazistams. Mes įsigilinome į tai, kaip mokymasis gali tapti ne tik efektyvus, bet ir smagus, nagrinėjant vandens tematiką per Fizikos, Informatikos, Biologijos ir Geografijos pamokų ciklus.

Šis inovatyvus projektas, kuris integruoja įvairias mokymo sritis, turi tikslą sukurti palankią mokymosi aplinką visiems mokiniams, nepriklausomai nuo jų gebėjimų ar specialių poreikių. Vandens tematika buvo pasirinkta ne tik dėl jos aktualumo moksle, bet ir dėl galimybės kurti įdomias ir sužaidybintas pamokas.

Pamokose naudojamas sužaidybintas metodas, skirtas palaikyti mokinių susidomėjimą ir aktyvumą. Pavyzdžiui, per Fizikos pamokas buvo organizuojamos eksperimentinės veiklos, susijusios su vandens savybėmis, kurios leido mokiniams išbandyti teorines žinias praktikoje. Informatikos pamokose mokiniai naudojo technologijas, kuriomis buvo kuriamos virtualios vandens ciklo simuliacijos.

Biologijos pamokose dėmesys buvo skiriamas vandens ekosistemoms ir jų svarbai. Mokiniai turėjo galimybę stebėti mikroskopu mažas vandens organizmas ir tyrinėti jų funkcijas. Geografijos pamokose buvo nagrinėjama vandens geografija, jo pasiskirstymas pasaulyje ir poveikis vietovėms.

Projekto koordinatorė teigia, kad tokios sužaidybintos pamokos ne tik skatina mokinių aktyvumą, bet ir prisideda prie įtraukties švietimo principų įgyvendinimo. "Stengiamės sukurti mokymo turinį taip, kad kiekvienas mokinys jaustųsi įtrauktas ir galėtų dalyvauti užduotyse, atsižvelgiant į savo gebėjimus," - teigia ji.

Šis projektas atskleidžia, kad mokymasis gali būti ne tik efektyvus, bet ir įdomus bei pritaikytas kiekvieno mokinio poreikiams. Erasmus+ partnerystės projekto dalyviai tiki, kad šios įtraukties pamokos su vandens tematika yra tik pirmasis žingsnis link švietimo sistemos, kurioje kiekvienas mokinys turi galimybę išpildyti savo potencialą.

 STEM&GAMES  (STEM and Gaming Aims for a Meaningful Educational 2021-1-ES01-KA220-SCH-000031544)

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Priėmimas į gimnaziją
  • ELEKTRONINIS DIENYNAS
  • TĖVAMS
  • MOKINIAMS